USArie.reismee.nl

valencia, zeebrugge, londen, mousehole en Cuba, reisverhalen gelinkt vanuit andere weblogs

1. Cuba, daar kwam ik vorig jaar door. Van Albuquerque naar Farmington in New Mexico, USA.

Via de link ariezone (http://www.ariezone.volkskrantblog.nl) vind je een aantal impressies uit de reis naar de usa in april 2007, waarin ik vnl. fietste en familie bezocht.

2. Cuba, daar warenEllen en ik - en nog wat toeristen - samen in 2003. Het eiland, met de 'vijanden' van de mensen uit het eerdere Cuba.

In Londen was ik met Michel. Oktober 2007.

In Dudzele, Zeebrugge en Donkmeer genoten we van een korte België-trip. We: Michel, Joris, Ellen en ondergetekende. Mei 2008.

Van al deze bestemmingen zijn er impressies te lezen via de link in de rechter kolom: logs wereld (http://www.volkskrantreizen.nl)

Zoals ook over:

Valencia, janauri 2008.

Sarajevo, Dubrovniken de tandarts, sept 2005

Fietsen met kinderen in Loire-gebied, augustus 2006

Fietsen met kinderen in Cornwall, juli 2007

Taj Mahal

'Antarctica'

Duizend plaatsen die je gezien moet hebben before you die

Werelderfgoedlijst

***

3. Om het zoeken wat makkelijker te maken - maar je moet wel, net als zij, over een lange adem beschikken:

Via de link van Martine en Edwin kun je alles (..) lezen over zo'n 75 landen die ze aandoen ophun driejarige wereldreis, begonnen op 13 mei 2008.

Zij gaan backpacken. Alle lof!!!

Wij gaan vliegen en een auto huren in de VS. Foei, dat wordt 4 ha compensatiebos in de Flevopolder adopteren

En een ode aan het fietsen, in Filmpje