USArie.reismee.nl

Bar end voor een verjaardag

Op 23 augustus is Martine jarig. Natuurlijk gaan we erheen, zoals elk jaar.

Soms een dag (of wat) later want op het moment suprême wordt er iets uitgespookt met de vriendengroep.

In plaats van Lutten, via de Witte Paal, wat saai - nu via Düsseldorf, Dubai en Kuala Lumpur. We halen het niet. Want een 'binnenlandse' vlucht brengt ons pas de 24e bijhaar paalwoning op Maleisisch Borneo. Een bar end.

Niemand thuis. Pas na een paar uur komen er twee proestende duikers boven water terug van het baracuda's bekijken, Martine en haar Edwin. Het duikbrevet hebben we al gezien aan de wand van het hutje.

Droom maar lekker verder.

Waarschijnlijk in december gaat het bezoekje echt plaats vinden. Zal in de buurt van Thailand zijn.

Zaterdag de 23e (hieperdehiep!!!!) toch maar in die richting. Eerst naar Goch, bij vliegveld Niederrhein, een filiaal van Düsseldorf. Daarna de goede afslag en zo hoop ik op 14 september, weer een verjaardag, van de 'andere' Edwin, in Bergamo te zijn. Een bar end.

Vrijdag 29 augustus in Mainz. (hele route in volgende posting).

Dan is Joris jarig (wordt 6) en hij wil ook een bar end. Staat zo stoer.

Een bar end? (http://www.halfords.nl) Goor -Mainz is een bar end. Joris krijgt er twee.

Twee maanden geleden nog op de aanhangfiets over de Holterberg, nu een echte Snake (Batavus) waar een set bar ends de finishing touch vormt. (vertaling via Googles vertaalprogramma mogelijk).